SYPP - zdigitalizuj swój biznes

Przykłady z praktycznego wykorzystania samego systemu SYPP. Możesz dostosować nasz system według własnych upodobań. Klient wybiera moduły, z których chce skorzystać.

Serwis i instalacja (elektryczna)

Firma z Serede świadcząca usługi z zakresu serwisu, montażu i rewizji źródeł zapasowych używa systemu SYPP do zarządzania zamówieniami od momentu utworzenia zamówienia do noty serwisowej. W zamówieniu podaje wszystkie wymagane dane takie jak wpis, data dostawy, nr. tom. klienta, niezbędne dokumenty (rysunki techniczne). W kolejnym kroku wpisują zamówienia do kalendarza pracowników. Po wykonaniu zadania roboczego pracownicy bezpośrednio wprowadzają wykonywaną pracę do systemu poprzez telefon komórkowy lub tablet, zastosowany materiał numery seryjne i na koniec podpisz zamówienie elektronicznie i wyślij je na odpowiednie adresy w firmie i kliencie. W niektórych przypadkach prace są fotografowane i archiwizowane. W praktyce za pomocą kilku kliknięć w archiwum cyfrowym mogą sprawdzić, co zostało zrobione, kiedy, gdzie i na jakich urządzeniach, np. według numeru seryjnego

Wykorzystują moduły:
Klienci i kontakty, planowanie i przetwarzanie, protokoły, archiwum cyfrowe.


Firma zmodyfikowała system i stworzyła moduł „Bulnerboard”. Służy do szybkiego informowania pracowników i szybkich przycisków, które przyspieszają pisanie raportów z pracy.

Usługi sprzątania

Przygotowujemy

Serwis i montaż (klimatyzatory)

Przygotowujemy
Przetłumaczone przez Google